June 13, 2021

Știri pe bune

Informații de ultima oră

CDC recunoaște: Crește numărul de cazuri de miocardită în rândul adolescenților din SUA după rapelul cu Pfizer și Moderna. Majoritatea tinerilor au simțit dureri puternice în piept. STUDIU OFICIAL

4 min read



ActiveNews se confruntă cu cenzura pe rețele sociale și pe internet. Intrați direct pe site pentru a ne citi și abonați-vă la buletinul nostru gratuit. Dacă doriți să ne sprijiniți, orice sumă este binevenită. Doamne, ajută!
După cum a relatat miercuri CNN, comitetul consultativ al Centrului pentru Controlul și Prevenirea Bolilor (CDC) recunoaște acum un număr mai mare decât era de așteptat de cazuri de inflamații cardiace în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani care au primit recent o a doua doză de vaccinuri COVID de la Pfizer și Moderna, conform The Defender.

Pe baza unui raport din 24 mai al Grupului de lucru tehnic pentru siguranța vaccinurilor (VaST) COVID-19 al Comitetului consultativ privind practicile de imunizare (Advisory Committee on Immunization Practices – ACIP) al CDC, CDC și-a actualizat la 1 iunie site-ul web cu următorul text:

“Datele de la VAERS arată că, în intervalul de 30 de zile după vaccinarea cu ARNm a dozei 2 COVID-19, a existat un număr mai mare de cazuri de miocardită/pericardită observate decât cele așteptate la persoanele cu vârste cuprinse între 16 și 24 de ani”.

Limbajul actualizat diferă în mod semnificativ de declarația CDC cu două săptămâni mai devreme, care spunea că ratele de miocardită nu au fost mai mari în rândul persoanelor vaccinate.

La 17 mai, ACIP (Advisory Committee on Immunization Practices) a declarat că investighează rapoartele de miocardită și pericardită apărute după vaccinul mRNA COVID – în special la adolescenți și tineri- care păreau să apară mai des la bărbați decât la femei, mai des după a doua doză și, de obicei, în termen de patru zile de la vaccinare. Majoritatea cazurilor păreau a fi “ușoare”.

Grupul de lucru al CDC a declarat inițial că sistemele sale de monitorizare nu au descoperit mai multe cazuri de miocardită decât ar fi de așteptat în rândul populației, dar membrii comitetului pentru vaccinări au declarat că furnizorii de servicii medicale ar trebui să fie informați cu privire la rapoartele privind “potențialele efecte adverse”.

La 26 mai, CDC a anunțat că investighează 18 rapoarte de inflamații cardiace la adolescenți recent vaccinați în Connecticut care au primit un vaccin COVID. Toate cele 18 cazuri au dus la spitalizare.

Un studiu publicat la 4 iunie în revista Pediatrics a raportat că șapte băieți cu vârste cuprinse între 14 și 19 ani au fost spitalizați pentru inflamații cardiace și dureri în piept la patru zile după ce au primit a doua doză de vaccin COVID de la Pfizer, a relatat The Defender. Niciunul dintre adolescenți nu a fost grav bolnav, dar toți au fost spitalizați.

Doar unul dintre cei șapte băieți din raportul Pediatrics a prezentat dovezi ale unei posibile infecții anterioare cu COVID, iar medicii au stabilit că niciunul dintre ei nu avea o afecțiune inflamatorie rară legată de COVID sau de afecțiuni preexistente. Autorii studiului au concluzionat că este posibil ca miocardita sau pericardita să fie un efect advers suplimentar legat de reactogenitatea sistemică, dar “Nu a fost stabilită nicio relație de cauzalitate între administrarea vaccinului și miocardita”.

După cum a relatat astăzi The Defender, Autoritatea de Sănătate din Oregon a confirmat cel puțin 11 cazuri de miocardită sau pericardită – inflamarea sacului care înconjoară inima – la toate grupele de vârstă în urma vaccinării cu COVID. Cele mai recente date ale Sistemului de raportare a evenimentelor adverse la vaccinuri (VAERS) al CDC au arătat 40 de cazuri de inflamație a inimii în grupul de vârstă 12-17 ani al adolescenților raportate după vaccinarea COVID – toate asociate cu Pfizer.

La 2 iunie, oficialii israelieni din domeniul sănătății au descoperit o legătură “probabilă” între vaccinul COVID de la Pfizer – pe care țara s-a bazat aproape exclusiv în campania de vaccinare – și zeci de cazuri de inflamații cardiace la tineri bărbați după a doua doză. După ce ministerul a primit rapoarte de inflamații cardiace, inclusiv miocardită, în urma unor vaccinări recente cu COVID, a fost numit un grup de experți pentru a investiga această problemă

Într-o declarație, Pfizer a declarat că nu există încă niciun indiciu că aceste cazuri se datorează vaccinului său. Miocardita este adesea cauzată de infecții virale, iar infecțiile COVID au fost raportate ca fiind cauza acestei afecțiuni, a precizat producătorul de medicamente.

Partenerul Pfizer, BioNTech, a declarat că peste 300 de milioane de doze de vaccin COVID au fost administrate la nivel mondial și că “profilul beneficiu-risc” al vaccinului rămâne pozitiv. “O evaluare atentă a rapoartelor este în curs de desfășurare și nu a fost încheiată”, a declarat compania. “Evenimentele adverse, inclusiv miocardita și pericardita, sunt analizate în mod regulat și amănunțit de către companii, precum și de către autoritățile de reglementare.”
 



Citește mai departe

Leave a Reply

Copyright © All rights reserved. | by AF themes.