May 7, 2021

Știri pe bune

Informații de ultima oră

Israelul a identificat un efect secundar nou la vaccinul Pfizer

2 min read




Israelul a efectuat un raport cu privire la efectele secundare ale vaccinului Pfizer/BioNtech. Potrivit ministerului Sănătății din această țară acestea indică o posibilă legătură între rapel și câteva zeci de cazuri de miocardită, o inflamație a mușchiului cardiac, apărute în special la bărbații sub 30 de ani.Extrase din raportul divulgat subliniază că anchetatorii nu dovediseră în mod concludent o legătură, dar că aveau îngrijorări semnificative, scrie smartradio.ro.Din cei 5 milioane de israelieni vaccinați, 62 au dezvoltat miocardită la câteva zile după vaccinare. 56 dintre aceste cazuri au survenit după a doua doză și majoritatea celor afectați erau bărbați sub 30 de ani.60 dintre pacienți au fost tratați și externațiMai mult decât atât, raportul mai informează și faptul că 60 dintre pacienți au fost tratați și au iesit din spital în stare bună. Doi dintre pacienți, o femeie de 22 de ani și un bărbat de 35 de ani, fără probleme de sănătate, au murit.„Constatările au fost prezentate companiei Pfizer, care a spus că nu a primit rapoarte similare din alte state și că va examina datele”.Raportul a fost trimis și Agenției pentru Medicamente din SUA (FDA) și Centrului pentru Combaterea și Prevenția Bolilor (CDC), care au demarat investigațiile.Autorii presupun că „un posibil motiv pentru lipsa unor constatări similare în alte țări a fost rata scăzută de vaccinare în rândul tinerilor. „Există o îngrijorare cu privire la frecvența apariției miocarditei în rândul bărbaților sub 30 de ani, în zilele de după administrarea celei de-a doua doze”, au scris ei.„În această etapă, conform constatărilor inițiale care încă trebuie verificate, există impresia că numărul (de cazuri) este mai mare decât ne-am fi așteptat, în special pentru cei sub 30 de ani”, scrie cancan.ro.



Citește mai departe

Leave a Reply

Copyright © All rights reserved. | by AF themes.