May 9, 2021

Știri pe bune

Informații de ultima oră

Femeie de 34 de ani din Scoția, rămasă în scaunul cu rotile din cauza umflăturilor apărute la picioare după vaccinarea cu serul experimental produs de AstraZeneca

1 min read


O mamă din Scoția în vârstă de 34 de ani a crezut că își va pierde picioarele după ce a suferit o reacție severă în urma vaccinării cu serul AstraZeneca, informează The Daily Record. 

Sarah Beuckmann s-a vaccinat cu prima doză pe 18 martie și, inițial, a dezvoltat efecte secundare asemănătoare simptomelor gripei. 

Însă, la 7 zile după vaccinare, femeia a început să simtă furnicături în picioare și a observat că îi apare o erupție pe piele în zona gleznelor. 

Speriată, femeia, mamă a unui copil, și-a sunat medicul de familie, dar, văzând că bășicile dureroase se extind tot mai mult pe corp, s-a hotărât să meargă direct la Urgențe. 

A fost internată la Queen Elizabeth University Hospital, unde a petrecut 16 zile, timp în care i s-au făcut diverse investigații pentru a se stabili dacă afecțiunea putea fi pusă pe seama injecției anti-Covid. 

Sarah, din Glasgow, a povestit cum picioarele îi erau acoperite de bășici dureroase care se uneau între ele, făcând-o să nu se poată deplasa decât într-un scaun cu rotile până la vindecarea rănilor. 

În ciuda calvarului prin care a trecut, femeia a declarat că nu este împotriva vaccinurilor și consideră că oamenii ar trebui, totuși, să se vaccineze. Păcat de lecția neînvățată, zicem noi…



Citește mai departe

Leave a Reply

Copyright © All rights reserved. | by AF themes.