May 16, 2021

Știri pe bune

Informații de ultima oră

Bărbat din Pennsylvania, SUA, aproape paralizat pe partea stângă a corpului, după injectarea cu prima doză a serului experimental produs de Pfizer. Chiropracticianul la care a apelat susține că alți 20 de oameni au pățit la fel

2 min read


Unui bărbat din Butler County, Pennsylvania, SUA, aproape i-a paralizat partea stângă a corpului în urma vaccinării cu prima doză a serului experimental produs de Pfizer. Acesta a rămas, pe partea stângă, cu brațul amorțit, cu furnicături în picior și cu fața și buzele amorțite.

John McCool a relatat pentru postul american de televiziune Channel 11, într-un reportaj difuzat la sfârșitul lunii aprilie, următoarele:

„M-am trezit în toiul nopții. Îmi simțeam brațul de ca și cum mi-ar fi luat foc. M-am gândit că trec printr-un atac de cord. În acel moment, m-am temut pentru viața mea și am făcut ceva ce nu credeam că o să fac vreodată: am pus-o pe soție să cheme salvarea”.

Channel 11 a mai informat că reacția a apărut în decurs de 48 de ore de când bărbatului i se administrase prima doză a „vaccinului” Pfizer, la începutul lunii aprilie. De atunci, el s-a prezentat la spital de câteva ori pentru investigații medicale care să releve cauza afecțiunii sale, însă doctorii nu au ajuns la vreo concluzie. 

McCool a decis să meargă la un chiropractician, pentru a-și redobândi pe deplin mobilitatea pe partea stângă a corpului. Dacă îi strânge cineva mâna cu putere, poate simți presiunea, nimic altceva. Nu simte durere. Când mânăncă, nu își poate controla bine gura, astfel încât îi curge lichid din colțul gurii, după cum el însuși povestește. 

Chiropracticianul, dr. Chris Olcheski, spune că John McCool nu este prima persoană care vine la el cu astfel de probleme, survenite la scurt timp după vaccinare. Circa 20 de persoane, majoritatea bărbați peste 40 de ani, s-au prezentat la el cu probleme asemănătoare, în partea superioară a corpului (peste 12) sau în tot corpul. 

Contactați fiind de Channel 11 pentru a a-și spune părerea legat de cazul lui John McCool (dar și altele similare), reprezentanții companiei Pfizer au dat următoarea declarație:

„Noi luăm foarte în serios evenimentele adverse care pot fi asociate vaccinului nostru Covid-19, BNT162b2. Este important de subliniat că evenimente adverse severe care nu au legătură cu vaccinul pot, din nefericire, să apară cu o frecvență similară celei din rândul populației generale”.

Cu toate că producătorul „vaccinului” neagă legătura de cauzalitate dintre vaccinare și paralizia suferită de el, John McCool și-a învățat lecția și nu are de gând să-și mai facă și a doua doză. Și foarte bine face, zicem noi. 



Citește mai departe

Leave a Reply

Copyright © All rights reserved. | by AF themes.